Nuffnang

Facebook

Ombak bawa la Rinduku padanya

Bila batu dan Ombak jadi saksi cinta kita, Ombak terus mbawa rinduku. Nah ni la penangan filem Ombak Rindu.... tiada yg lebih bermakna dlm hidup ni tanpamu disisi Ya Allah...... "Tuhan tolong lembutkan hati dia, untuk terimaku seadanya, kernaku tak sanggup, kerna ku tak mampu hidup tanpa dia di sisiku" doa seorg isteri buat suami tercinta.....

wlaupun aku pungut ko d tepi jln.... hanya kau yg aku sygi

Tolong sy encik, encik adalah lelaki pertama, peduli apa aku, yg pertama atau yg terakhir (Ya Allah hanya ko yg mampu mbuka pintu hatinya)

Batu & Ombak jadi saksi cinta kita......

Hanya tuhan sahaja yg tahu pengorbanan seorg isteri yg x tdr siang mlm mau jg suaminya d hospital, tambah2 lg dhalau oleh ibu mertua.... hati mana yg x sedih

Bila c isteri dhospital mnaggung sakit, suami tiada dsisi... bayangkan la

Redha itu ikhlas.... Pasrah itu berserah
Aku hanya mampu pasrah pd takdir kita.... tanpa redha

Walau byk mana tiket wayang ko simpan.... itu hanya tinggal kenangan MIla, aku harap ko dpt mcari kebahagian di luar sana.... smpi dsini sahaja jodoh kita.

Senyum tidak beerti indah, Hujan bawa airmataku yang mengalir, membasuh lukaku...agar dia tahu ku terseksa tanpa cinta dia dihatiku...

Malam kau bawalah rinduku untuk dirinya yang jauh dariku...agar dia tidak kesepian, selalu rasa ada cinta aku...

Akhirnya bahagia itu milik kita

kebanyakkan ayat diatas telah diolah oleh tuan punya blog.... jgn marah ni semua hasil ilusinasi tuan punya blog.... x sangka dpt tgk tanyangan hari pertama.... kesedihan cerita ni mgambarkan sebuah kehidupan... mesti tonton ombak rindu.... Selamat Malam....

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini