Nuffnang

Facebook

dari DOKTOR betukar kepada tukang urut......

akum, kpd sesiapa yg mau bc entry ni.... bc dulu entry sebelum ni.... sbb byk kaitan ni..... almaklum la doktor.... eheheh cerita pasal doktor.... masa demam denggi melanda.... bkn setakat doktor yg km jumpa yg lain pun kami jumpa.... ehhehe salah satunya tukang urut, sbb klu kena demam dengi ni badan pun rasa lenguh semacam jak... penat aku mgurut, akhirnya, urutan ku x bo pakai sudah.... sebenarnya aku pun penat da mgurut.... ehehehhe oleh tu cari alternatif lain jumpa tukang urut... ehheeh.... tukang urut bukan sebarang tukang urut.... tukang urut ni org cina.... dia bkn org biasa.... cara urutannya... sgt berkesan dan org yg diurutnya pun bukan calang2 org, dia pernah urut PAK LAH (bekas PM), Sultan Brunei... byk lg la... ni bkn bohong punya cerita nanti km tgk gambar ok..... setelah jumpa tukang urut ni alhamdulilah c dia beransur pulih.... tp bkn sbb urut2 ni c dia baik dr sakit.... ni semua berkat doa kita semua...... urut2 ni kira salah satu usaha jak la, lain cerita, aku mau cerita sikit pasal tukang urut ni.. tukang urut ni fasih berbahasa melayu peramah, cara dia bcakap lemah lembut sgt2, wlupun x smpi 2jam perjumpaan kami, aku rasa dekat betul dgn uncle ni...almaklum la aku pun seorg yg peramah... umurnya dlm 60lebih la... ms berbual2 dgn uncle ni aku teringat seseorg... aku teringat arwah my datuk "PG HJ ABDULLAH" rs rindu sgt2 pd arwah. ok kita cerita balik pasal uncle ni... uncle ni punya best dia siap ajar aku lg cara2 mngurut... ilmu kan sapa yg tak nak, uncle ni siap panggil aku anak murid dia lg tu.... bagus uncle ni x lokek ilmu... ada org tu, lokek ilmu, lokek resipi masakan.. eh tiba2 pulak ckp pasal resipi masakan eheehhe... anyway tq byk2 buat uncle, yg byk bantu sy, ajar sy.. tq byk2... senyuman mu tetap dlm ingatan... ok from now sapa2 yg mau minta urut tu bo la.... eheheheh terutama my mum...eheeh .... pd enrty akan dtg, nanti aku cerita apa lg alternatif yg km cuba ok..... jom tgk gambar...


Ni gambar uncle tu bersama PAK LAH.....


antara bahagian2 kaki yg perlu durut.....


ni pulak gambar uncle tu tgh urut My HUbby....

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini