Nuffnang

Facebook

Mencinta & dcintai.........

kepada sesiapa yg sedang bcinta & mcinta....fikir2kan la kadang2 x semua yg kita mau tu kita dpt....oleh tu kita bsyukur dengan apa yg kita ada....hanya kita saja yg tahu kita mcintai siapa & mengapa...jgn sesekali kamu mnyakiti hati org lain.....perbuatan jahat akan dbalas jahat, yg baik akan dbalas baik....oleh tu berbuat baikla....tp jgn pulak kamu baik sgt smpi dtindas org lain.....okla harapan kita semua sama mencintai & dcintai kan!!! sebelum sy terlupa dbw ni ada sedikit coretan buat tatapan pembaca BLOG sy...hope kamu semua terhibur.....kepada c dia yg sy maksudkan dbw, terima kasih atas segalanya......i LOve u.....

Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu dihati dan dimatanya hanya ada kamu satu-satunya.

P: Kadang2 aku tanya juga “bang ngapa ba ko suka sm aku?” bkn dia mjawab......diam jak dia, besok atau lusa br mjawab tu....ahaahah…kadang2 smpi tahun depan pun x djawabnya………tanya la lg tahun depan

Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah.

P: ni soalan paling best…..bkn jak berat yg bertambah….cantik pun btambah hahaahha…..mudah-mudahan selamanya hanya aku dhati & dmatanya…amin….

Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.

P: ni la topik kami hari2….tanya apa mcm dopis ari ni ok ka tidak (km bcerita la pasal hal yg blaku)…..tiada sudah yg mau dtanya ba….eheheheh

Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ‘Selamat Pagi’, ‘Selamat Hari Minggu’, ‘Selamat Tidur’, ‘Take Care’, ‘Good Nite’ dan lain-lain lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS- nya, kerana dengan kiriman SMS itulah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang berbeza, bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.

P: ni yg aku mau kongsi ni…..dulu2 zaman bcinta….selalu la dpt sms begini….SEKARANG, selalu juga dpt sms tapi bunyinya begini “K”, “Bah”, “ok ba klu ko” ini perkataan myatakan apa ni ah?????

Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya. Dan saat itu, matanya pasti berkaca. Kerana saat bersamamu itu tidak bisa berulang selalu.

P: sy pun x tau dia ingatka??? Sy pun x ingat apa2 ni mcm hilang ingatan pulak ehhehheh…klu dia ingat tabik spring…oh……

Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, kesukaan kamu kesukaannya juga.

P: Bab yang ini x pulak aku perasan……tp yg aku tau aku suka dgr c dia menyanyi lagu2 yg aku suka la (mn lagu yg aku x suka tu, ku suruh dia diam, sakit atiku mdengar), tambah2 lagi klu dia sudah mgubah lirik lagu…..walau nyanyiannya sumbang myumbang…..tp hapi ba bila dengar dia myanyi…entah la ngapa

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini