Nuffnang

Facebook

TRY kamera........

agak2 la mau tidur lagi....hari ni, sempena hari ulang tahun perkahwinan kami....aku bdoa...semoga jodoh kami dpanjangkan lagi, dmurahkan rezeki, utk suami tercinta... tiada apa yg aku bg,hanya doa..... semoga syg sihat & dpanjangkan umur, dmurahkan rezeki...AMIN....hari ni juga c lija terbang g KL (bye jah)....hari ni juga ada org dtg g umah (Kg air geng), lepas tu p ambik mummy & c amin d airport(blk dr kuching), hari yg sgt sibuk......lepas dr airport g teman mummy & amin shopping...oh letihnya...tp best....ehehehe sblm balik umah km semua sempat lg tunggu daddy abis jogging....sambil2 tunggu daddy...apa lg...aku pun ambik2 la gambar....almaklum la try kamera.....ehhhh.....hope kamu enjoy tgk gambar2 dbw ni......sblm aku mngakhiri hari ni, aku mau menyanyi khas buat suami tercinta -ku ada kau-....."di kala ku kehilangan di dalam kegelapan, kau suluhkan sinar petunjuk"....sesiapa yg mau dengar ni lagu klik la play d bawa.....ehhehehehhe, suara x berapa best sbb batuk2 lg.....Selamat Mendengar...



Tekan Play k...........


d airport tgh tunggu mummy & amin sampai dr SARAWAK


minum2 d tanjung ARU....


shopping......


Dlm kesibukan bshopping...sempat lg b3G..dgn cucunya


hapi.....shopping


Daddy tgh jogging......3round oh...tasik likas....


Aksi2 tgh tunggu daddy abis jogging.............


aksi2 tunggu daddy........


entah apa saja yg dbualkan tu........


aksi2 org d tmpt jogging.....siap bw makanan lagi tu

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini