Nuffnang

Facebook

Cigu ..oh cigu...dpt PETAI.....


Lama sudah x update cerita2 menarik disini....banyak cerita sebenarnya yg mau dcerita, tapi masa x mengizinkan....apakan daya, sibuk la katakan.....tapi sempena hari GURU hari ni aku mau ucapkan selamat hari GURU kepada semua guru2 terutama sekali, buat DG NORHAFIZAH ADRAH selamat hari guru SUNDIK......buat abg sepupuku BApa c NADRAH, selamat hari guru.......buat MAK wawa, yg br pencen mjadi guru selamat ari guru........berjasala kamu demi anak bangsa.....cewah...mula la aku ni...ehehehe cerita pasal hari guru ni.....kamu ingat ka apa hadiah kamu pernah bg sama cigu2 kamu.......aku pun x ingat.....tp pernah la juga aku bg hadiah sm cigu2 ku ......tp lain cerita....ada cerita sedih sikit, sedih + terharu la, ada la seorg hamba yg bergelar CIGU ni...menerima hadiah yg sgt istimewa dr seorg muridnya.....kamu mau tau apa hadiahnya.....PETAI, tp bkn petai yg sudah msk, ni PETAI yg masih bertangkai, 3 tangkai klu aku x silap...... sedihnya, wlaupun muridnya tu x mampu beli apa2 utk cigunya tp demi mau kasi gembira tu CIGU (sempena hari guru), petai pun jadi la....x kamu terharu....klu aku org bg aku petai....ketawa kali aku, sudah la x pandai mkn petai, dkasi lg petai......tp aku respek la sama tu cigu, dia ambik juga tu petai bw pulang umah, dlm perjalanan pulang, dia berfikir apala aku mau buat sama petai ni...ehehehheh...malas la aku mau kasi panjang ni cerita, rupa2nya laki cigu tu pandai makan petai...abis la cerita, sbb petai sudah dmkn oleh laki cigu tu...ehehhehe, apa2pun kita mesti menghargai apa yg org bg sama kita, wlaupun PETAI.....hari pun mendung2, aku pun mau tidur dulu.....gambar dbw ni gambar hiasan seorg guru (DG NORHAFIZAH BINTI ADRAH)

1 comment:

  1. kirim salam sama cigu yg dpt petai tu ya...ehehehhe

    ReplyDelete

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini